Special Bricks

 

  • 1. Heb ik een account nodig om iets te kunnen bestellen?
    Ja, een account is noodzakelijk voor het plaatsen van een bestelling.

 

  • 2. Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?
    Als u uw wachtwoord vergeten bent, klikt u onder het inlogveld op “wachtwoord vergeten”. Vul vervolgens het e-mail adres in waarmee u bij Special Bricks bent geregistreerd en klik op “verstuur”. U krijgt dan vanuit ons systeem automatisch een nieuw wachtwoord toegestuurd.

 

  • 3. Hoe kan ik mijn huidige wachtwoord wijzigen?
    Om uw wachtwoord te wijzigen, dient u eerst in te loggen. Vervolgens ziet u de menukeuze “verander uw gegevens”. Hier kunt u al uw gegevens, waaronder uw wachtwoord, aanpassen.

 

  • 4. Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen. Wat moet ik doen?
    Het is mogelijk dat de bevestigingsmail in je spambox is terechtgekomen. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact met ons op en wij zullen u dan alsnog een bevestiging van uw bestelling sturen.

 

  • 5. Ik heb mijn bestelling afgerond, maar ik wil toch graag nog een artikel toevoegen. Is dit mogelijk?
    Ja, dat is mogelijk. Plaats een aanvullende bestelling en kies voor afhalen, zodat er geen verzendkosten in rekening worden gebracht. Neem vervolgens contact met ons op en vermeld in het formulier beide bestelnummers en het verzoek deze te combineren tot één verzending.

 

  • 6. Zijn alle artikelen op de site op voorraad?
    Alle producten die u op de site kunt vinden zijn in principe op voorraad. Het kan voorkomen dat een artikel op de site toch niet leverbaar is. Mocht u een dergelijk artikel besteld hebben, dan laten wij u dit z.s.m. weten. Uw bestelling wordt dan geannuleerd en het door u betaalde bedrag wordt meteen terugbetaald.

 

  • 7. Kan ik meerdere dezelfde proucten bestellen?
    U kunt niet meer van hetzelfde artikel bestellen dan wij op voorraad hebben. Van de meeste LEGO® sets hebben wij meerdere exemplaren op voorraad. Heeft u grote(re) aantallen van een product nodig, neem dan contact met ons op om te kijken wat de mogelijkheden zijn.

 

  • 8. Een artikel is beschadigd of ontbreekt, wat moet ik doen?
    Neem contact met ons op via het formulier op de website en wij zullen u vervolgens benaderen over de verdere afhandeling.

 

  • 9. Ik zoek een specifieke LEGO® set, kan ik hiervoor bij jullie terecht?
    Zeker wel. Special Bricks is gespecialiseerd in LEGO® sets die niet of moeilijk in de reguliere handel verkrijgbaar zijn. Neem met ons contact op om de mogelijkheden te bespreken.

 

  • 10. Wat is de levertijd?
    De levertijd voor bestellingen met een afleveradres in Nederland bedraagt normaal gesproken 2 werkdagen. Voor artikelen met een afleveradres buiten Nederland zal de levertijd langer zijn. Dit wordt veroorzaakt door het transport dat langer onderweg is en de eventuele tussenkomst van de douane.

 

  • 11. Ontvang ik een track & trace code?
    Zodra wij uw bestelling verzendklaar hebben gemaakt ontvangt u op uw opgegeven emailadres een mail met uw track and trace code. Hiermee kunt u de voortgang van uw zending bekijken en vindt u een tijdvak wanneer uw bestelling zal worden bezorgd.